Bestellingen
​
Een bestelling plaatsen bij TOETshop is kinderspel!
Ontdek al wat Toet mooi is in onze shop en ga over tot het plaatsen van je gewenste bestelling. Dit doe je door op "Bestellen" te klikken. Je artikel wordt meteen in de bestelzone geplaatst.
​
Vanuit de bestelzone kan je: verder winkelen, een eerder in de bestelzone geplaatst artikel verwijderen of je artikel(s) afrekenen. In onze bestelzone zie je meteen de prijzen van de door jou gekozen producten, de kortingen, de levertijd en natuurlijk de totaalprijs van jouw bestelling. De totaalprijs is incl. BTW + evt. kosten.
​
Een bestelling wordt pas gevalideerd wanneer het totaalbedrag correct wordt ontvangen door Toetshop. Elke gevalideerde bestelling krijgt van ons een orderbevestiging. Het wordt je opgestuurd per e-mail, in de taal van de website én met de vermelding van de levertermijn. Er is geen mogelijkheid tot het annuleren van een gevalideerde bestelling.
​
​
Beschikbaarheid​
​
Bij elk artikel wordt de beschikbaarheid aangegeven. Wij doen er alles aan om deze gegevens correct mee te delen, toch kan het voorvallen dat er een onmogelijkheid tot leveren is: vergissingen in de stockgegevens, onverwachte omstandigheden of door aanleveringsproblemen bij de leverancier. Wij zullen je in geval van zo snel mogelijk verwittigen en de aankoopprijs aan je terugbetalen. Wij gebruiken ook hier dezelfde betaalmethode om het bedrag terug te storten waarmee de bestelling oorspronkelijk is betaald.
​
​
Betalingen​
​
Wij hebben voor een veilige betaalomgeving gekozen.
Je kan kiezen uit de volgende betalingsmogelijkheden:
​
- Bancontact/mister cash (coming soon)
- Visa/Mastercard
- Paypal
​
Er kan niet betaald worden met waardebonnen, cadeaucheques of cadeaukaarten.
Afhalen​
​
Je kiest tijdens de bestelling je afhaalpunt. Producten zijn enkel af te halen in enkele winkels te Merchtem. De winkel zal verwittigd worden en de producten worden gereserveerd op jouw naam. Gelieve rekening te houden met de openingsuren van het door jou gekozen afhaalpunt.
​
Je ontvangt een aankomstbevestiging per e-mail zodra je bestelling gearriveerd is in de winkel van je keuze. Indien het bestelde artikel uitzonderlijk toch niet voorradig blijkt te zijn of de levering vertraging heeft opgelopen, krijg je hier ook bericht van via e-mail.
​
Je hebt vervolgens 10 kalenderdagen de tijd om de goederen af te halen tegen voorlegging van jouw ontvangen orderbevestiging.
​
Indien je de goederen niet afgehaald hebt na 10 dagen, hebben wij het recht om de overeenkomst te ontbinden. Wij storten dan het aankoopbedrag terug op het rekeningnummer van waaruit de betaling is gebeurd. Wij gebruiken dezelfde betaalmethode om het bedrag terug te storten waarmee de bestelling oorspronkelijk is betaald.